Förskolans dag - check!


Såhär såg jag ut i fejjan under dagen ^^) :P xD


Okej, idag var det ju Förskolans dag och vi skulle till Pilkrog och hålla i några aktiviteter ^^ :P
Och man fick ju vara utklädd om man ville, och det var jag ^^

FINDUS var jag! ;D
Askul :P ^-^

Men det var ju VÄLDIGT pinsamt till en början.
För jag böt ju om i skolan och sminkade mig och vi skulle vara vid torget 08:30 för då skulle vi åka.
Och jag och Carro H böt om i C-huset.
Och sen så gick vi alla fall bort mot torget...

Men allvarligt! Kunde de inte ha bestämt en annan tid? o.O Typ 08:00 eller nåt sånt?
För 08:30, det är ju då typ alla kommer till skolan, och där gick vi utklädda xD
Carro H såg ju ändå väldigt normal ut, bara det att hon hade en tiara i huvet'
Men jag liksom!
Jag hade ju gröna shorts med ett hängsel och med svans på... Och helt sminkad i ansiktet xD
(Bilder kommer sen) :P

Men när vi kom fram till Pilkrog så var det helt okej tyckte jag, eller det var lite smått pinsamt i början... Men men, de är ju bara barn. Så de tyckte ju att det var jätte kul att vi var utklädda ^_^ Dock inte alla av oss :P

Men i alla fall.
Vår station gick jättebra :D Och det var ganska kul :)
Så att dte är postitivt och barnen tyckte att det var kul ;)

Och sen när vi skulle åka tillbaka så var det 8 som fick plats i minibussarna (+ chaufför, så 9 sammanlagt)
Och vi var 10 som skulle åka.
För några hade fått sjkuts hem innan.
Men så stod vi och funderade på vem av mig och Carro R som skulle stanna kvar med Magda (våran lärare)
Men jag offrade mig... +-poäng till mig (A) ^-^ Hihi ^^)

Och det tog en stund innan även jag och Magda fick komma därifrån.
Men det var inte så farligt, men hemfärden var ju sådär eftersom att det var kok-hett i minibussen o.O
Den hade ju stått i solen... "/
Men det överlevde man ^^)

Bilder från dagen kommer sen ^^)
Antingen här eller på bdb... Eler båda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0