(a)

Dålig uppdatering, jag vet :P Är inte så bra på det här med att blogga xD (a)
Men.. Ja.. Blir oftast så att jag skriver om saker och ting på bdb :P
Har alltid blivit så ;)
Men jag ska väl försöka bättra mig... Eller något sånt ;) :P
Men i alla fall så ska jag skriva lite om dagen :)


Benny Haag var och föreläste på skolan idag. Han var riktigt bra. Det han sa var en riktig TANKESTÄLLARE!
Han berättade om att han var barn till en pappa som var alkoholist. Och att han själv sedan blev det.
Och även lite annat...



Men en sak som jag tyckte var bra som han sa var (inte exakt vad han sa):

Det är många som tycker om att dricka. Mycket. Många som tycker att dte är coolt att dricka.
Men klaga/gnäll då inte när en 14-årig tjej blir våldtagen.
Eller då en kille blir ihjälslagen.


Och efter skolan så begav jag mig upp till Suit för att kolla på kläder ^_____^
Och det var riktigt varmt!
Så jag sökte mig till skuggan ;)



Men när jag väl kom fram så letade jag en hel del innan jag hittade något passande ^^
Det blev en tunika, som är vit strax nedtill under bysten och sen är den mörkblå och vitrandig :)
och till det så köpte jag även ett par svarta kortare leggings med lite spets nedtill :)

NÖJD MED DAGEN! :D (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0