Det var smått läskigt o.O

Okej... Jag vaknade som vanligt. Jag kände mig dock lite konstig, varm typ.
Men i alla fall, det tänkte jag inte så mycket på sen.
Så som vanlig käkade jag frukost... Eller ja :P Jag fick typ tvinga i mig (har svårt att äta frukost)

Och sen så sminkade jag mig.. Och när jag la ner mascaran så kände jag bara hur jag blev yr, det kändes som om hela rummet snurrade och jag tappade balansen totalt :S :O "/
Jag föll nästan till golvet... Sedan satte jag mig ner i sängen och allt bara snurrade...

Och när jag skulle resa mig för att ringa mamma och be henne sjukanmäla mig så tappade jag balansen igen och satte mig snabbt ner igen... Men efter en stund så reste jag mig sakta och vinglade ut till köket och greppade telefonen och slog nummret till mammas mobil och bad henne att sjukanmäla mig.

Och sen fick jag ringa till min praktikplats och sjukanmäla mig där.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0