Jag skulle kunna göra allt för att få hålla dig i min famn igen... :'(
Jag kan gå genom eld och vatten för dig (bokstavligt talat)

Jag glömmer aldrig då Ellen stod vi altandörren.. Och sedan utbrast hon "Det är några som kastar sten på Oliver!"
Mitt hjärta stannade. Jag rusade ut på altanen och skrek åt dem!!
Och ung****** sprang iväg... Och du tassade hem. Jag sprang till ytterdörren för att öppna åt dig... Jag tog upp dig i famnen och kollade om du hade blivit träffad...

Och inte kommer jag att glömma då jag sov och vaknade av att du låg och bet mig i tån :P

Och dagen då jag fick veta att vi skulle bli tvungna att ta bort dig... Jag... Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Du låg alltid och sov hos mig om nätterna.
Jag glömmer aldrig sista natten :'(.... *djupt andetag*...
Jag låg och gosade med dig...

Onsdagen den 29 april, klockan 1...
Då skulle Caroline komma, för att ge dig sprutan...För att få slut på ditt lidande...
Men man är så självisk.. Jag ville ha dig kvar hos mig..

Jag gick hem tidigare från skolan, för jag ville.. Jag ville ta farväl av dig..
När klockan var strax efter 1 så kom Caroline.
Och mamma bad mig att gå upp och hämta dig.. Mina steg var långsamma...

Och när jag kom upp till Eriks rum så låg du i fotöljen... Jag lyfte upp dig i min famn. Och jag ville bara springa därifrån med dig!!
Men för din egen skull så gick jag ju ner för trappan igen och släppte dig på bordet. Du satte dig...
Och Caroline pratade lite med oss innan hon tillslut gav dig första sprutan...

Och jag grät...

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Åh gumman! :'( <333333333333

2010-04-25 @ 13:06:55
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/
Postat av: elina ♥

jag vet hur det känns, mär jag fick reda på att min älskling skulle till himlen så kom det som en chock direkt, jag hoppades på att jag skulle vakna upp och att allt skulle vara som vanligt men så var det inte. :'(((

vet hur det känns, man kommer aldrig att komma över något sånt hemskt! Det känns som att man bara vill ta den sprutan själv och ge sitt egna liv till dom!



P.S om vi är någon dag så ska jag fan i mig ta och kutta dom där ungjävlarna!!!! lovar dig det!!!

2010-04-25 @ 18:43:18
URL: http://cupcakiie.blogg.se/
Postat av: elina ♥

så söööt!<333

2010-04-25 @ 18:44:43
URL: http://cupcakiie.blogg.se/
Postat av: sofie ♥

SV; Tack! <3333333333333333

2010-04-25 @ 21:12:49
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0